Aquest projecte té com a propòsit principal que els alumnes apliquin els coneixements apresos mitjançant una competició propagandística en què hauran de fer servir el reportatge, l' article
d' opinió i l'anunci publicitari.
Cada grup haurà de dissenyar les seves pròpies estratègies per tal d'aconseguir l' èxit comercial. Seria molt recomanable que utilitzessin tots aquells elements propis d' una campanya de marketing:creació d'un logotip (si s'escau), planificació d'events, gestió d'agenda, aparició en mitjans de comunicació, utilització de B.S.O., etc.)
d' opinió i l'anunci publicitari.
Cada grup haurà de dissenyar les seves pròpies estratègies per tal d'aconseguir l' èxit comercial. Seria molt recomanable que utilitzessin tots aquells elements propis d' una campanya de marketing:creació d'un logotip (si s'escau), planificació d'events, gestió d'agenda, aparició en mitjans de comunicació, utilització de B.S.O., etc.)
Possibilitats de producte de marquèting
a) campanya política (assessor d'imatge, protocol...)
b) campanya musical (coach, manager d'un artista o grup)
c) promoció de lectura (escriptors, poetes...)
d) promoció cinematogràfica (responsable de màrqueting,
planificació d' events...)
e) promoció d'un esportista (representant)
f) campanya comercial d'un producte (delegat comercial...)
Organització
Planificació i parts del projecte
1. Reportatge per grups sobre el seu propi producte.
- Es formaran sis grups triats pel professor.
- Hi haurà 3 possibles orientacions publicitàries, és a dir, cada sector publicitari serà representat per dos grups. Hauran d' enfrontar-se entre ells amb l'objectiu de triomfar en el món publicitari.
- Cada grup dissenyarà les seves estratègies comercials per superar al seu oponent (campanyes de desprestigi, crítiques subtils, autopromoció...)
- Els grups es faran una valoració entre ells. Cada valoració es tindrà en compte i serà considerada juntament amb aquella que realitzi el docent.
- S'haurà d'avaluar els següents punts:
a) reportatge
b) article d'opinió
c) treball en equip
d) originalitat
e) efectivitat
Planificació i parts del projecte
1. Reportatge per grups sobre el seu propi producte.
2. Crear i representar un
anunci o campanya publicitària.
3. Fer un article
d'opinió per grups, tot valorant els anuncis dels grups dels companys-rivals sobre el mateix producte. S'hauria de fer una
valoració crítica per tal d' expressar d'una manera subtil que el seu producte és millor.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.